Alla inlägg den 20 maj 2010

Av Espe - 20 maj 2010 19:26


Eftersom detta är min otursvecka har jag - utöver att ha trampat sönder foten på krossat glas och blivit sjuk - även lyckats tappa bort mitt bakomatkort.


Och, idag när jag skulle fixa ett nytt bankomatkort...

Så upptäckte de jävlarna att mitt pass har gått ut.

- "Ojdå, har det gått ut?! Det var ju helvete också!", sa jag...

Som om jag inte alls redan var fullständigt medveten om att det gick ut vid nyår...


Innan jag kan få ut pengar måste jag alltså  skaffa ett nytt pass...

eftersom mitt gamla gått ut.

Men - det går inte, just eftersom...

PASSET HAR GÅTT UT!


Då måste man ha med sig någon som kan bekräfta att jag fortfarande är jag.


Vad i helvete?

VAD skulle kunna ha hänt från dagen då passet gick ut till dagen då jag söker ett nytt? Skulle jag ha gjort en face-off? Bytt själ med någon sådär lite snabbt ? Kanske är den som söker nytt pass med mitt utgångna pass en illegal invandrare som stulit mitt pass och klätt ut sig till mig?


Ja - man vet ju aldrig.


Om bloggen


Välkomna till skrivstugan där kvasifilosofiskt pretentiöst flum är Lag, utan undantag.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Gästbok

Länkar

Besöksstatistik

Kategorier

RSS

Tidigare år

BlogToplist

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards