Alla inlägg den 4 april 2011

Av Espe - 4 april 2011 16:15

Kris Lewis


Jag undrar varför jag hela tiden nu för tiden drömmer att jag tappar bort djur av olika slag. I verkligheten stannar de alltid hos mig, det är bara i drömmen de springer undan, ut i skogar, in i konstiga vrår, ut på stan, in i gömslen. Det skriker kontroll om det, antar jag. Men vilka är djuren? Vad är djuren? 

       I dagens vakenhet var hunddjuret mest behagligt lugnt i vårsolen. Och det var jag med. För jag lyckades igår eftermiddag komma igång och skriva. Det gick eftersom jag började baklänges, från slutet, för att undvika den ännu ofödda inledningen som skriker men vafan, ta och copy-paste:a istället,  du har redan skrivit det du skall skriva här, fast på en annan plats, orka skriva om det igen, it's a waste of ime. Det fungerade underligt bra.


Nu skall jag bara fortsätta att jobba mig bakåt, tills jag kommit till början.

Om bloggen


Välkomna till skrivstugan där kvasifilosofiskt pretentiöst flum är Lag, utan undantag.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Gästbok

Länkar

Besöksstatistik

Kategorier

RSS

Tidigare år

BlogToplist

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards